gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Höstluft ute & 10 grader....

Kategori: Allmänt

Har precis ätit fiberhavregrynsgröt med sonen till frukost- man mår så gott av det, klarar sig så länge!
Känner idag att Hösten gör sig påmind- börjar förstås tänka Mat,, jo jag gör ju det...
Snart dags att göra goda grytor, som kalops, dillkött, rotmos & fläsklägg,,,,värmlandskorv & potatismos- min barndoms mat riktig Husman det- men det får vänta några dagar..
Idag är fortfarande "sommar" 31 augusti 2009...det låter väl bra!

Ha en fin måndag! Jag återkommer till kvällen.../Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: