gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

ja nu undrar jag hur detta kommer att se ut...

Kategori: Allmänt

Hoppas nu att kusin Mona kommer att kolla min blogg...om du så blir den enda hahaha;)))
Jag har idag till lunch ätit rester av broccoli & paprikapaj & sallad från gårdagens kräftkalas!
Nu blev det fiskbiffar med vitlökssås, morötter kokt potatis & sallad...mycket gott-älskar fiskbiffar- kan tyvärr inte visa några bilder från dessa ännu pga problem med usb mm-men det kommer...jag lovar

Hoppas alla njuter av den mat ni äter....jag tror på att det vi är sugna på - är det som kroppen just då "behöver" - ingen ide att trotsa det- men klart man ska äta nyttigt, varierat ..men viktigast av Allt  -tillsammans med någon- har man inte familj, så ät med vänner...det smakar så mycket bättre då!

ha en fin söndags kväll! /Gizze

Kommentarer

  • Kusin Mona säger:

    Vad glad jag blir Kusin Gizze!!! att du gör nåt mer av alla dina mat-inlägg på Facebook. Kul att du nappade på idén och det ser verkligen bra ut!

    Snart får jag ett hem igen och då ska jag börja laga mat igen.. Efter ca 11 veckor som inneboende har det inte blivit så mycket matlagning för min del, men desto mer god mat, eftersom jag bor hos en Gourmt-familj :-)

    Lovar att följa din blogg, kommentera och såklart även göra reklam för den :-)



    Kram Kusin-Mona

    2009-08-31 | 22:41:14
  • Gizze säger:

    Tack kusin- hoppas ju kunna glädja andra- så många som aldrig vet vad de ska ha till lunch eller middag- nu kan d iaf få tips!!!

    Du är Alltid välkommen hit om du besöker din gamla hemstad!



    Kram Gizze

    2009-08-31 | 22:58:18
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Lena Heintz säger:

    Hej Gizze



    Vilka fina bilder på din mat, blir så hungrig när jag kollar. Skall försöka göra dina fiskbiffar denna veckan. Passar mig bra. Inte så besvärligt.



    Du är helt fantastisk. Lycka till. Kram

    2009-09-02 | 10:03:19
  • Kussen Åsa säger:

    Fan va bra du är... försök å fatta det nu... L

    2009-09-03 | 14:02:02
  • mor Maggan säger:

    Du är riktigt duktig, men det visste jag ju förstås förut. Allt ser så läckert ut, när du lägger upp det snyggt på tallrik.

    2009-09-06 | 20:11:24

Kommentera inlägget här: