gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Allt i ett!

Kategori: Allmänt

Ja det ska vara lite praktiskt med mat!

Så idag körde jag in allt i en form i ugnen!

Potatis, Morot,Gullök, Kycklingfiléer (delade på tvären)

Olja vitlökspeppar, Timjan, HavsörtSalt och Svartpeppar!

25 min , 200 graders varmluft - klart!


Njut av dagen! Nu blir det promenad i kylan ;D /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Härligt med vinter utanför dörren, fast tycker kanske inte riktigt om när det blåser isbitar.

    Såg riktigt mumsigt ut det.. Tycker med att det är väldigt smidigt när man kan laga allt på ett fat.



    Hoppas att du har fått bukt på värken din nu.

    Ha en riktigt bra dag vännen

    Kramelikram på dig

    2009-12-17 | 15:48:04
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: