gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Annandagen här....

Kategori: Allmänt

Joodå- vi fick allt som jag önskat...en Vit Jul! Det fullkomligt Öser ner....Som tur är har jag en snäll granne med traktor...annars vore det inte lika kul.

Vi har ätit julmat idag också- ikväll blir det lite Sallad, Kex & Ost & gott Vin till!!!

Önskar er en fin Vinterdag! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    MMm En vit jul...Äntligen det och underbar god mat tillsammans med sina nära och kära, vad mer kan man önska sig en jul..



    Men idag blir det ingen jul mat i detta hus utan friterade kyckling vingar med strips...



    Ha en God Fortsättning på dig vännen och ett bra avslut på detta år...

    stora kramen!

    2009-12-26 | 15:03:40
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: