gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kallt ute..Brrrrrr

Kategori: Allmänt

Ja idag har det varit fint väder- men såå kallt...så i morrn åker nog mössan på och det hör inte till vanligheterna ;)

Käkade ju fiskbiffar & Mos idag- det var gott! Nu har jag gjort en Fläskfilégryta till morgondagen, för att inte bara stå vid spisen när jag har smått besök ;D

Brynte fläskfilé, röd lök, morot och champinjoner.

På med Ingefära, Vitlök, Svartpeppar & Alpnaering Havsörtsalt.

Chilisauce & Mushroomsoya.

Maizenastärkelse & vatten.....

Potatisen kokar jag i morgon & lite Sallad till det!

Funderar på om jag skulle baka något snabbt...men det lutar åt soffan & en kopp Glögg...
Ha en fin kväll!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Ja idag har det verkligen varit kyligt men så fint utanför dörren när solen lyser på frosten..

    Mindre kul att vårat vatten hade frusit i morse..

    Grytan såg verkligen smarrig ut..

    Det tycker jag du gör rätt i att ta dig en glögg i soffan..

    Ha det så gött!

    Kram på dig

    2009-12-02 | 17:41:11
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: