gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snö överallt - i mängder!

Kategori: Allmänt

Vi var bortbjudna på mat idag, kameran var med, men tro inte att jag kom i håg att ta kort på maten...men det smakade jätte gott! Vi fick Lax i ugn, god sås, kokt potatis och sparris! Mums!

Fick för mig att göra en Paj till kvällen!

Fyllde den med det som fanns,

Riven Ost
Röd Paprika
Coctailtomater
Broccoli
Fetaost

Ägg, Gräddmjölk

Salt peppar Havsörtsalt och Pepparmix



Hoppas nu Alla har en bra dag och kväll! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    känner igen det där med kameran att man är så duktig att ta med den men kanske inte alltid lika bra på att verkligen använda den..ler

    Härligt att få bli bjuden på mat för visst smakar den så möe godare då... Vi ska till min kära lilla mamma på middag i morgon ska bli så gött satt!



    Nu börjar det att bli kallt utanför dörren för tempen har halkat ner på -13 så nu hoppas jag verkligen att vi får behålla strömmen för att sitta inne med vintermössa på vet jag inte om jag har nån direkt lust med.

    Hoppas att du får bukt med din huvudvärk.

    Ha det så gött i tv soffan.. stora kramen på dig.

    2009-12-28 | 19:05:47
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    en paj för mig!!! Hurraaaaaa!!

    2009-12-28 | 23:50:12
    Bloggadress: http://http

Kommentera inlägget här: