gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1:a Advent

Kategori: Allmänt

Nu är det mysigt- idag har det varit uppehåll!

Så vackert ute med alla ljus,stjärnor, stakar & granar
som lyser upp vår stad!

Skyltsöndag med mycket folk på stan! Tomtar i fönstren ...så nu börjar man längta...

Hade köttgryta kvar så det tog vi till lunch!

Nu har jag gjort snabb lunch till morgondagen, ska jobba hela dagen så ja ska försöka hinna slänga i mig lite mat-Aj det lät inte bra...men nej jag ska tugga väl ;)

Blev Pasta med Ostsås med Vitlök & färsk Basilika! Lite sallad till !

Nu blir det att slappa för jag har gått en hel del idag... Ha en fin kväll-Var rädda om varandra! /Gizze



Kommentarer

  • Walla säger:

    Jag hoppas verkligen att det är snö till jul. Här nere kan de inte ens stava till snö..., snöplogar existerar inte hahahahaha

    2009-11-29 | 22:58:17
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Ja det var underbart väder igår förmiddags..

    lite synd att det inte kan hålla i sig utan det måste regna..

    Har varit en mysig 1:a advent, härligt att få tända 1:a ljuset och ta sin första kopp varm härlig glögg.. det är något magiskt över just det tycker jag...

    Så nu har nedräkningen börjat..

    Många Kramar på dig vännen och hoppas att du har det bra i julestöket....

    2009-11-30 | 18:45:57
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: