gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Blåbärs & Hallon Paj

Kategori: Allmänt

Fick bli en Paj lite snabbt...fick rensa ur frysen & köra iväg med mat- så tog upp blåbär & hallon!

100 gram Bregott
1 dl fiberhavregryn
2 dl grahamsmjöl
1 dl socker

Blåbär & Hallon
+ lite potatismjöl

ugn 200 grader 20 min drygt - lite vaniljgrädde till ;)))

Så var eftermiddags fikat räddat! /Gizze

 

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Nu blev jag riktigt sugen på paj, så ska kanske dyka in i frysen för att se vad den kan bjuda på för fyllning..

    Man behöver lite uppmuntran i detta riktigt äckliga väder som råder utanför dörren....



    Hoppas att du får en riktigt mysig fredagskväll..

    Kramisen på dig.

    2009-11-06 | 16:59:05
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: