gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grå regnig söndag....

Kategori: Allmänt

Ja inte är man pigg idag med detta väder....igår som det var såå härligt!

Här blev rester till lunch & nu har jag gjort morgondagens, kommer inte hinna i morgon, får vara glad om jag hinner värma mig mat...

Blev Spagetti med Baconröra ;))

fräser Bacon, gul lök,rödpaprika & morot

kryddar med basilika, havsörtsalt & svart peppar
på med lättcremefraiche -paprika chili(jo en smaksatt burk även idag-vart är jag på väg...)

Smakade bra, så det blir gott att kasta i sig i morgon...

Nu ska jag kasta mig i soffan en stund!

Önskar Alla en skön söndagskväll! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Här har söndagen gått i lugnet tecken,,lite trist att en himmel som kan vara så härligt blå ena dagen kan blir så fruktansvärt grå nästa...



    Önskar dig all lycka i möra på ditt nya jobb...



    Ha det nu så jätte bra denna måndag....

    Stora Kramen på dig..

    2009-11-23 | 12:06:59
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: