gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Måndag i november.....

Kategori: Allmänt

Så var det första måndagen i November-Jag kan inte förstå hur snabbt tiden går..mindre än fyra veckor till Advent...så nu rullar det på- Snart Jul;)))

Här blev Lax & Pasta!

Steker Laxen i Milda-bara Peppar från kvarn & Flingsalt på!

Pasta (med ägg)  kokas

Blandar Olivolja, färskpressad Vitlök,Persilja Flingsalt & peppar

Har blandningen över Pastan!

Liten Sallad till:)


Nu blir det promenad...hoppas på uppehåll i regnandet! Ha en fin måndag! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det är lite hemskt va fort tiden springer iväg och det är ju helt ofattbart att det bara är 4 veckor kvar till jul...hua och allt man ska hinna med innan..



    Jag var lite hungrig innan jag tittade in hos dig, men kan ju meddela att ja är ju inte mindre hungrig nu..

    Stora kramen på dig vännen!

    2009-11-02 | 23:06:23
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Gizze säger:

    Hej!



    Jo det är ju så att tiden springer- men jag Älskar Julen! Så fort det blir Advent är ju såå mysigt!

    All snö & slask som det drar med sig-kan jag gärna vara utan...SNÖ- hela December! Sen "Sommar" Hihi



    Kul att Du blir hungrig när du kollar in här!



    kram Gizze

    2009-11-03 | 06:45:53
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: