gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag med både sol & regn...

Kategori: Allmänt

Ja idag är det i alla fall ljusare ute! Solen gör sitt bästa- så man blir snabbt på glatt humör!

Här blev Stekt Torsk & Pressad Potatis !

Stekte Torsken i milda med svartpeppar från kvarn, pepparmix & Havsörtsalt-pressade på lite Citron!

Pressad Potatis & lite färglatt till ;)

Vill man så kan man ju ta en klick cremefraiche eller skirat smör-men jag åt det som det var! Gott!!!


Nu måste jag kila! Ha en fin eftermiddag!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Fisk är aldrig fel.. mm det var skönt att det var lite ljusare utanför dörren idag till och med några solstrålar kikade fram mellan träden.

    Har fått lite ordning på adventen här idag fast det har inte gått fort men med hjälp av alvedon i kroppen har det funkat.

    Lunchen här blir fiskbullar i dillsås med potatis..

    Ha det så gött i eftermiddag.

    Stora kramen

    2009-11-26 | 16:17:07
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: