gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Barnens favorit!

Kategori: Allmänt

Har gjort inhopp i kök igen-barnen fick favoriten...Köttfärssås & Spagetti!

Är inte min favorit direkt,men går ju alltid hem hos barnen:)

Körde Nötfärsvariant
med lök
tomatpuré
soya
peppar salt
pepparmix
pizzakrydda
basilika
persilja
chilipeppar
maizena stärkelse

lite pizzasallad & grönsallad + kokta grönsaker

Nu blir det promenad! Ha en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2009-10-28 | 17:47:10
  • Bim säger:

    Tack för maten det var jätte gott, glömde att ta med mig hem så Maria S tog med sig det hem. Kan du maila mig när du fyller år? kram kram Bim

    2009-10-28 | 17:50:41
  • Madeleine säger:

    Ja, det är underbart när solen tittar fram man blir liksom glad i hela kroppen...Voddler är lite som spotify fast med film i stället..den är ganska ny och har inte funnits slå länge.

    Mmm blev hungrig när jag läste receptet på din köttfärsås..du kan verkligen konsten att reta igång hungerkänslan..

    Ha nu en underbar Torsdag.. Stora Kramen..

    2009-10-29 | 08:53:26
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: