gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Stekt Torsk med Dill Potatismos!

Kategori: Allmänt

Lite dimmigt ute idag-men tog en härlig promenad ändå, skönt att få lite luft & röra på sig!

Här blev det Stekt Torsk med Dill Potatismos :)

Vänder Torsken först i grahamsmjöl, sen ägg & därefter ströbröd med Havsörtsalt & Peppar!

Sen steker jag den i milda & bara saltar lätt & kryddar med Pepparmix!

Mos- av Potatis- med salt peppar & Dill, lite smör & mjölk!

Till detta- mina smörkokta morötter, med vitlök & curry - MUMS:)
 
Snacka go lunch!

Hoppas ni provar detta! Kommentera gärna- så jag vet vilka ni är :)

Ha en Underbar Onsdag! /Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: