gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

kom just på att...

Kategori: Allmänt

Idag är det 2 månader sen exakt sen jag började Blogga!!! Tiden rinner iväg ;))
Är så kul att jag fått lite kommentarer- vill såå gärna ha fler- & hoppas att ni Provar något ibland,,,,
Jag tänker ju mat & bak dygnet runt- skulle ju så gärna vilja ha nåt eget- men vet inte om /när jag ska våga...kanske om nåt år- jag vet ju Vad jag vill iaf- det är inte dåligt;))

Hoppas ni haft en bra kväll! Jag är så trött så här ska timmen inte bli sen!

/Er egen Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: