gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pizza......

Kategori: Allmänt

Ja nu är man mätt så magen står i 4 hörn.....

När jag gjorde bulldegen passade jag på att fixa lite pizza deg oxå-så den har legat i kylen hela dagen...

Såsen kokar jag på:

Olivolja Mycket pressad vitlök
Passerade Tomater
Oregano
Basilika
Cayenne
Chilipeppar
Paprika pulver
Salt

Vi hade på:
Sås 
Ost
Skinka
Röd Paprika
Gul Lök

Smakade så gott-men blev Alldeles föör mätt:)

Körde 250 grader ugn med Varmluft 9 min
sonens egengjorda-med ost på toppen

Ha en fin söndagskväll-ny vecka i antågande!/Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: