gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen fredag......

Kategori: Allmänt

Så skönt med fredag!

Tagit en promenad, var härlig luft och nu skiner solen ,så det får bli en tur igen i eftermiddag!

Kokade en skinka i morse! Med Vitlök, Grönpeppar och Rosépeppar!

Åt den tillsammans med kokt potatis, senapssås och råkost/pizzasallad (vitkål, morot, salt, peppar, ital.salladskrydda , oregano, vinäger & olivolja)

Mumsigt!  Resten av skinkan får bli på macka och i en paj i morgon!



Lite tråkig bild, men gott var det ;)

Nu ska jag iväg med skräp till miljöstationen! Sen få på sommardäcken!

Ha en fin fredag Alla! /Gizze

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Det vattnas alltid i munnen när jag går in här och läser. så gott!

    Tack för dina fina ord och din medkänsla.

    Jag lydde ditt råd och tog ett bad. :)

    Var rädd om dig och ha en fin fredagskväll.

    Stor kram

    2010-04-09 | 15:56:07
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/
  • madeleine säger:

    MMMmmm Nu är det verkligen vår i luften. Jag och våran äldsta dotter gick en tur till sjön idag..Njöt i fulla drag av alla dofter och porlande forsande bäckar...

    Hoppas att allt ä gött med dig vännen och att du inte har för ont av allergin och att huvudvärken har lugnat sig lite...

    Stora kramen på dig vännen min....

    2010-04-09 | 21:38:26
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • madeleine säger:

    MMMmmm Nu är det verkligen vår i luften. Jag och våran äldsta dotter gick en tur till sjön idag..Njöt i fulla drag av alla dofter och porlande forsande bäckar...

    Hoppas att allt ä gött med dig vännen och att du inte har för ont av allergin och att huvudvärken har lugnat sig lite...

    Stora kramen på dig vännen min....

    2010-04-09 | 21:39:07
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: