gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kokt Torsk.....

Kategori: Allmänt

Kokt Torsk sås Potatis och Wokgrönsaker blev torsdagens lunch!!!

Smakade bra!
Nu blir det att rusa, eftermiddag med barn väntar!
Hoppas få solens strålar i eftermiddag också, men det börjar molna på....
Ha en fin torsdag Alla!/Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    hej jo bara bra. ja fikan var mums.

    ska upp 4 inatt och bege mig.

    och har huvudvärk hoppas inte jag blir sjuk känner av lite i halsen.

    God din mat såg ut.

    Kraaam

    2010-04-22 | 18:46:56
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    yes tåget går 5 på morgonen så kliver nog upp innan 4.

    men vi syns om jag inte blir sjuk. kraam

    2010-04-22 | 20:32:20
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: