gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kvällskäk!

Kategori: Allmänt

Vilken strålande dag! Tänk vad snabbt man vänjer sig, tar det som att "nu ska det vara så här". Nu accepterar man inte regn & kyla, nu Ska det bara vara fint-och bli ännu varmare och skönare!!!
Dagen har varit underbar! Vill inte in....

Nu blev det bara en Sallad till kvällen!

Ekbladssallad, tomat, paprika,morot,vitkål,röd lök,riven ost och Källarrökt Skinka!
Blandning av Olja Vinäger Senap och Vitlök hälls över.....


Soffan ska allt få sin stund den också...har gjort tillräckligt med nytta idag, så jag får sitta still...har jag lovat mig själv;)) Ha en fin kväll Alla! /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    kolla nu :)))) nu blev det bättre :)))) hahahhaha

    Hon är inte alls fin i ögat ÄN!!!! Varig å bläää. Tycker så synd om henne. På lördag borde det va över sa doktorn.

    2010-04-13 | 22:51:12
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    ja det var det. åh det där såg väldans gott ut ska du veta.

    Funderar på om jag ska äta sallad idag.

    Men innan dess ska jag nog ut och rulla barnvagn också hehe.

    Hoppas du får en underbar o mysig dag.

    vi får ses sen tycker jag.

    kraaam

    2010-04-14 | 11:22:55
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    åhhh så fuskigt jag älskar ju grekland och deras mat framförallt hihi...

    ha så kul när du rullar fram hihi.

    jag ska ut om nån timme väntar på att emelie ska ringa.

    kraaam så länge

    2010-04-14 | 11:45:52
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: