gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag med sol- Våren är här!!!

Kategori: Allmänt

Två promenader har det lyckats bli, sen lite ute på gården! Har smått i huset....här blev sopp lunch- Pås soppa...inte vanligt här minsann....

Nu blir det Paj- OST & SKINK PAJ, med Sallad!!!



Nu ska ätas och mumsas lite små godis..i tv soffan...såg att det var nån film ikväll!Ha en fin lördag Alla! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack.god mat blir hungrig.

    som sagt det måste vi göra.

    jag börjar bli tokig har inte tagit mig varken till simhall eller stallet

    ska bli så kul när dennis blir större och gå till stallet o klappa hästarna.

    och gå på skansen och sånt skoj hihi.

    Vi myser också framför tvn och tar det lungt kraaam

    2010-04-10 | 20:55:10
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • madeleine säger:

    Det såg väldigt mumsigt ut.

    Idag var i alla fall solen framme en stund på förm men den blåste nog bort för usch va det har fläktat idag...

    Här har vi suttit framför datorn mest hela dagen, haft dåligt med lust till något annat.. Men men det får bli sådana dagar i bland med..



    Gött och höra att din huvudvärk har blivit glesare men inte kul att få ledvärk i stället för det är ju hur jobbigt som helst..

    Ja att inte kunna sova på nätterna tar på krafterna..



    Stora kramen på dig vännen..

    2010-04-10 | 22:50:38
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    heeeeeeej, om jag har tandvärk??? hur visste du det!!! AAAAAAAAAAAJ! Gött att våren är hos er nu..äntligen ;))

    2010-04-11 | 00:21:52
  • walla säger:

    jag har fått nån jävla "knuta" där visdomstanden en gång satt. Gör skitont, kan inte tugga och jag är superhungrig!!! Soppa är jag inte ett dugg sugen på :(



    Ska ringa tandläkaren i morgon.



    En liten flicka :)) Har du lånat lite, va mysigt!

    Kram å hej

    2010-04-11 | 13:26:40

Kommentera inlägget här: