gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Påskafton!

Kategori: Allmänt

Ja så var det Påsk Afton! Långfredagen kändes väldigt lång...åt lite rester av laxen och en sallad på kvällen...

Lite Påsk mat fick vi ju ha idag!!!

Har varit på torget med små busfrön i solen! Sen tagit en skön promenad! Nu blir det Kaffe, innan det är dags för Champagne ;)) Ha en fin dag alla glada! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    det där såg gött ut... hehe nu ska jag lägga mig i mannens famn och mysa kram

    2010-04-03 | 22:28:57
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    hehe men vi får sätta igång med nån träning tillsammans.

    utöver promenader.

    Jag skulle vilja hyra häst på säffle ridklubb, red för många år sen, vore kul att börja igen.

    Gymma vore ju som sagt också roligt, och simma, vilket är bra för hela kroppen hehe.

    nu ska vi hoppa i säng tror jag kraaam

    2010-04-04 | 22:58:10
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • walla säger:

    hejsan svejsan i lingonskogen :D Gnocchi är skiiiiitgott. Provade dock att köpa en "färsk" på LIDL en gång AND I WONT DO IT AGAIN!!!! HAHAHA jag spottade & fräste i en kvart.



    jättefint bröd. vill åxå ha :))

    Kram å hej

    2010-04-05 | 08:43:21
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • madeleine säger:

    Hejsan Vännen, var ett tag sedan jag kikade runt på mina favvo bloggar..



    Men nu vill jag kika in och önska dig ett bra avslut på påsken...Vädret kan man ju inte hurra för direkt kunde ju ha vart bättre men vi har haft ett underbart påskväder...Men nu blir det att ställa in kvasten i garderoben igen.

    Stora kramen på dig...

    2010-04-05 | 13:12:01
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: