gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så gott och snabbt och enkelt!!!!!!

Kategori: Allmänt

Pasta & Tomatsås, gjord på: passerade tomater, hackad tomat, lite olja,  hackad vitlök, oregano och flingsalt :)

Lite sallad...och Fetaost som får smälta lite i Tomatsåsen - Mmmmmmm :)



Mer än så behövs inte.... Njut av kvällen! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack åhh vad gott det ser ut. nu har jag också bloggat om min dag hehe.

    nu ska jag försöka få dennis att somna om hehe.

    kraam

    2010-04-15 | 21:08:23
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    eller hur hihi natti natt då vännen.

    imorrn kommer min mormor på besök hoppas din fredag blir mys kraam

    2010-04-15 | 22:41:51
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: