gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vart tog våren vägen....

Kategori: Allmänt

Ja nu är det snöblandat igen....igår som det var så fint!!!

Påskaftonskvällen blev det ost kex och gott vin, efter Champagne ;))

Igår, Påskdagen blev det rester av påsk mat! På kvällen bara en god sallad....

Idag blev det Linssoppa! Tomatbaserad, med paprika, vitlök, paprika, gul lök,buljong, chilipeppar,curry och havsörtsalt! Gott!!!

Någon promenad blir det inte idag, så ruggigt ute, och jag förkyld & lite tät..men har tagit både två och tre promenader sista dagarna;)) Men jag ska hämta små busfrön för några timmar!!! Ikväll blir det god mat vid tv:n /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    snöblandat regn!!.. men va ända in i :( Men som sagt det gör nog så att sörjet som ligger kvar försvinner :)

    Linssoppa, jag ska göra en linsgryta. I LOVE LINSER!!

    2010-04-05 | 15:46:36
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: