gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Blöt lördag....

Kategori: Allmänt

Ja här är minsann blött.....sen jag la mig inatt har det kommit 68mm regn......har tur som bor högt....många har problem....

Idag blev det Köttfärsbiffarna jag gjorde häromdagen...med Pasta, Grönsaker , Sallad & Tzatziki ;D
Så gott......


Gjorde en Kladdkaka också...som jag bjöd mor på till kaffet! Idag Marabou Mjölk.....Gott!


Antar att vi "klarar oss" på korv med bröd & chips & dipp ikväll...Ööööhh nej inte nyttigt ,men enkelt & gott

Ha en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: