gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bröllop

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag, för det är mina goda vänners Bröllopsdag! Idag ska de bli man & fru......de kommer vara så vackra, och mina tårar kommer förstås att trilla- jag är så blödig av mig hihi ;D

Igår var det tjejmys....sista kvällen som fröken...innan hon idag blir fru...

Vet att vi kommer få mycket god mat....men ville ändå äta lite innan vi ska iväg...

Så det blev Kyckling & Pasta...Allt i ett & en Sallad!

Tanken bakom...är att vi har mat i morgon...om man är lite trött ;D




Nu ska jag bara byta om....Ansiktet är på & Håret...är som vanligt...ingen frisyr- men det är inte min dag- bara en helt underbar dag för Brudparet..och vi ska bara njuta.....

Ha en fin lördag Alla! / Gizze


Kommentarer


Kommentera inlägget här: