gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dagens lunch hos mig...

Kategori: Allmänt

Idag blev det Köttgrytan från igår - men med kokt Potatis, Kokta Morötter & Smörstekta Haricoverts med vitlökspeppar från Alpnaering & Flingsalt, lite Balsamico med Fikon över...

Gott!


Tog mig en promenad förut, och var och fyllde på kylskåpet lite grann....det gapade tomt..
Får bli Rotmos nån dag...och Rotsakssoppa....det är höstmat det...

Kanske orkar mig ut på en promenad igen, det regnar inte för tillfället...
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: