gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fattiga riddare....

Kategori: Allmänt


Fick bli städning av skåp, trots värme & sol..kände bara att jag inte orkade sitta ute...klippte gräset också, och har ju varit ute på två promenader, så inne var nog okej ändå ;D Sen tog jag en cykeltur till goa vänner en snabbis ;D

Nu har vi gottat oss riktigt!

Fattiga riddare med Lönnsirap, Socker & Kanel...Så gott!

Nu ska snabeldraken fram en tur...moppen får nog vänta till i morgon bitti...kanske...

Sen blir det dusch & soffläge...Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Hej vännen nu var det en evighet jag var inne hos dig och hälsade på..

    Hoppas att allt är bra med dig. Tänk nu är sommaren redan på väg mot sitt slut och våra ungdomar börjar skolan igen,,hm undrar vart denna sommar tog vägen...men det undrar man väl varje år antar jag...



    Stor kram till dig Gizze..

    2010-08-18 | 23:27:55
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: