gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag

Kategori: Allmänt

Varit & fikat hos min goa vän! Alltid lika skön känsla att komma till henne! Så tacksam för att ha henne som vän!




Nu har jag gjort en Potatisgratäng - med Champinjon & Paprika...
Kokade potatisen först en stund, och fräste champinjoner & paprika!
Vitlökpeppar, Chilipepper, Troccomare örtsalt + vanligt salt..Creme fraiche & grädde...lite riven ost på sista stunden i ugnen!


Nu får det bli lite fix är igen...kvällen ska tillbringas i soffan...bara vara lat! Ha en härlig fredag alla! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: