gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kladdkaka & Hallongrädde

Kategori: Allmänt

Ja inte är det nyttigt, men ack så gott....

Blev en Kladdkaka med After Eight, Mörk Block & Marabou Mjölk....
Riven kokos i formen....

Hallongrädde till...mums va gott d va ;D


Nu skulle det verkligen behövas ännu en promenad...men tror jag vilar en stund innan ;D / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Kladdkaka ser verkligen god ut men det är tyvärr inget för lilla mig..gillar det inte..



    Hoppas att du får en riktigt mysig fredags kväll..kramelikram på dig..

    2010-08-20 | 19:11:17
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Milla säger:

    Ååååh. Dreglar här! Jag älskar kladdkaka! Och med hallon till är det verkligen oslagbart. :)VILL HA NU!

    2010-08-20 | 23:35:40
    Bloggadress: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: