gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med Bacon & Champinjonröra

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag varit på mysig fika med världens goaste små barn! Vi var i lekparken och gungade också, så mysigt...

Lunchade bara Pannkakorna som fanns kvar, så nu blev här Pasta med Bacon & Champinjonröra!

Bacon
Champinjoner
Gul lök
Dijonsenap
Chilisauce
Soya
Lättcremefraiche
Vitlökskrydda (eller färskpressad)
Örtsalt
Peppar

Stekes och får puttra, nykokt Pasta till...

Ser lite tråkigt ut, råkade äta upp min mat, innan jag tog kort..så detta är rest tallrik...

Lite Sallad & Coleslaw

Coleslaw idag = Vitkål,Cremefraiche, Majonäs,Gullök,Salt ,Peppar,Dijonsenap (ibland morot eller annat)



Mätt som bara den , känner mig febrig, vill inte bli sjuk, disken står kvar..den får stå en stund till....nu ska jag bara vila! /Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Här blev dagens lunch sprödbakad torsk mä potatis och ägg.



    Har tillbringat större delen av dagen tillsammans med min lilla mamma i karlstad..



    Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.

    kram

    2010-08-31 | 21:58:39
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Malin säger:

    Joo visst är det så... Tydligen ska röntgen visa vilken typ av reumatism jag har, vi får se vad som händer... Bor du granne med Nina om ska vara med i "Lite sällskap"? Hon bodde i säffle, brevid ett hus som brunnit ner precis ksom du...kramiz m

    2010-09-01 | 11:27:38
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: