gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rotsakssoppa & Pannkakor

Kategori: Allmänt

Jag vet....det är torsdagsmat...fick alltid soppa & pannkakor på torsdag när jag var barn....
men idag, mulen söndag som denna, blev jag sugen....

Tog en promenad förut, utan regn ;D men det hänger i luften...vi har fått 84mm på exakt ett dygn...



Snart ska lilla fröken åka hem, jag & sonen ta det lugnt, tant som jag är så blir det nog bingolotto ikväll....
Ska försöka mig på en promenad igen sen, Om det inte blir regn & åska, så mörka moln överallt....
Simma lugnt! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Vi hade mä pannkakor till middag härm orkade inte mä nått annat eftersom jag var tvungen att få svampen färdig rensat.. Men pannkakor med sylt och grädde är riktigt mumsigt vilken dag i veckan man äter det..



    Stora kramen på dig.. Ha det så mysigt i gottepåsen..:)

    2010-08-29 | 17:51:30
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Anonym säger:

    hej å hej & dags att länka dig nu .... nu ska jag hålla benkoll på vbad du ahr för dig :)) Och pannkakor.. det fixade ola iodag när jag skrek halsen av mig på Strandvallen :D

    2010-08-29 | 22:38:00
  • walla säger:

    84 mm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2010-08-29 | 22:38:23
  • madeleine säger:

    Härligt med lite sol igen,, Här ska det ut och letas efter plastburkar att frysa in kantisarna i..



    Ha en riktigt bra solskensmåndag...



    kramen på dig

    2010-08-30 | 11:42:43
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: