gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rulltårta

Kategori: Allmänt

Tog mig ännu en promenad....trött blev jag, helt slut....oj oj oj
men fick bli en Rulltårta - tvungen att ha nåt gott till Kaffet!

Chokladrulltårta med Smörkräm med vanilj, kaffe & kokos!


Mums så gott! / Gizze

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Oh jag vill med ha en sån! Kan du göra en till mig? Du får mer än gärna betalt!!!! Det där med att inte röka gör att jag kommer rulla fram istället, men det är det värt =))))



    Fika till helgen?! Barnfri där vi kan sitta o tjöta lite skit =)



    Kramen

    2010-08-25 | 20:59:58
    Bloggadress: http://saerze.blogg.se/
  • madeleine säger:

    Måste verkligen berömma dig för den energi du lägger ner på bak och mat... Fast du har ont och har dåligt med energi...



    Du är jätte duktig Gisse... Med all beröm till dig..



    Många kramar te dig vännen.

    2010-08-25 | 22:12:36
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: