gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndagskväll ...

Kategori: Allmänt

Ja så var kvällen här...fått lite gjort idag i alla fall!

Tvättat...som vanligt...sonen har klippt en häck & jag krattat undan allt....

I morgon ska det trimmas, bör nog klippas gräs också....

Cyklade iväg med papper & kartong....jo just det, cyklade- visst är jag miljövänlig ;D
Måste ju erkänna att jag saknar bilen ....

Fick fikabesök....trevligt! Mina bullar fick provas....

Åt rester av Kykling & Pasta till lunch....

Så ikväll gjorde jag en Paj igen...

Soltorkade Tomater, Broccoli, Paprika & rikligt med Ost! Mums!

Mätt igen med andra ord....men ska inta soffläge & kolla på film, då blir det nog lite chips & dipp också ;D

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: