gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Istid......

Kategori: Allmänt

Ja vad ska det bli egentligen...minus 21 när jag kom upp....kommer bli en dyr vinter....
Men fint är det =) Vill ju hellre ha en kall vit jul, än en varm blöt ful jul.....

Idag blev det Provencalska Fiskbiffar igen...kokt Potatis, kokta Morötter Creme fraiche sås med Basilika...



Nu får det bli en kort promenad i kylan....brasan värmer så gott här så det får nog bli soffläge en stund när jag kommer in igen...
Ha en fin dag....så här Dan före dan före dan före Dopparedan..... / Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Tack för dina fina ord i min blogg :))

    Är ju alltid gott med komplimanger ;)

    2010-12-21 | 21:39:53
  • Katta säger:

    Ja dem vill jag har receptet på! Så kanske jag kan laga något gott i mellandagarna... Ligger här med min ljuvliga förkylning och tycker lagom synd om mig själv = )



    Puss o kram vännen

    2010-12-22 | 11:34:28
    Bloggadress: http://saerze.se/wordpress

Kommentera inlägget här: