gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mjuk pepparkaka och annat gott...

Kategori: Allmänt

Vädertjänsten hänger inte med....enligt dom skulle vi ha bara minus 10 i morse, men det var  det minus 20....nu Bara...14 grader minus=)

Trotsade kylan och tog en promenad och köpte ett par Julklappar...

Gjorde två
mjuka pepparkakor...


Gjorde även lite Goooodis....
med Marabou Mjölkchoklad, Mörk block, Kokosfett...Hackad Mandel, Russin och Rice Krispies =)


Lunch idag....UgnsFalu, Potatis Mos och kokta Morötter =)



Nu ska jag ta mig en tur till en vän och få lite kaffe...Ha en fin eftermiddag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: