gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta Carbonara

Kategori: Allmänt

Vinterväder.....snacka kaos i landet...var glad att vi inte hade fått en massa snö i morse...men sen regnade det...och nu snöar det...knas är vad det är...vill inte ha för mycket i helgen då vi ska ut och fara med mat i bilen =)

Idag är jag riktigt lat...har visserligen hängt tvätt och kört en tur med snabeldraken, men sen har inte mycket blivit gjort..

Lunch idag...Pasta Carbonara a la Gizze...

Tråkig och torr bild...är kall restportion till morgondagen...men gott var det =)

Nu blir det filmtime här...sonen hemma så vi tar det lugnt vid brasa och tv...

Önskar er en finfin torsdag.../ Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    Imorrn åker jag härifrån.

    sen blir det att handla tårt ingredienser till kalaset på lördag.

    Åh jag ska upp vid halv 4 inatt tget går från centralen kl 6 på morgonen så är i karlstad vid 8.30 ska fördriva tiden till 4a då mannen slutar jobba.

    wiiii kraaam på dig

    2010-12-16 | 15:42:58
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: