gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Stekt Torsk...med Remouladsås

Kategori: Allmänt

Tände brasan direkt i morse...har brunnit hela dagen...så skönt!
Fått mig en kort promenad och inhandlat några julklappar också!
Haft kära mor på lunchbesök!

Stekte Torsk, med kokt potatis, broccoli & majs och Remouladsås till!
Dubbelpanerade i mjöl, ägg, ströbröd...bara salt & fyra peppar!


Dåliga bilder...men smakade bra!

Önskar er en fin kväll....tror det får bli en glögg lite senare..../ Gizze

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej Gizze!



    Har inte varit inne här på ett tag, men hjälp va hungrig jag blir när jag kollar dina inlägg! Så mycket gott som vanligt!



    Vi ses till veckan!!



    Kram Linda

    2010-12-16 | 10:18:19
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com
  • madeleine säger:

    Låter som du har haft en riktigt trevlig dag.

    Här har vi tagit det enbart lugnt, laddar upp batterierna inför helgen när det ska jul pyntas..



    Hoppas att du får en riktigt bra torsdag..

    kramelikram.

    2010-12-16 | 11:39:14
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: