gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilodag...

Kategori: Allmänt

Ja så var det söndag igen....
Den har spenderats i soffan....
Trötta efter en trevlig lördag kväll med vänner och utgång =) Blev Bubbel & GT och en massa Dans =)
Så idag blev det Hämt Pizza.....Smakade bra!

Hoppas ni alla har en mysig dag! / Gizze

Kommentarer

  • Katta säger:

    Ja man har liksom varit lite seg idag efter gårdagen men var underbart att få dansa och skaka rumpa hela kvällen =)

    Gott att ser turturduvorna med som inte kan hålla sig borta från varandra ;)

    Puss på er!

    2010-12-05 | 22:10:25
  • walla säger:

    tack snälla. Nu tror jag att jag är tillbaka efter den mest djävulska vecka jag någonsin haft. Men bara nästan tillbaka för vi är inte färdiga än. Jag börjar dock bli av med min bacill from hell. Men när man väl börjar slappna av så kommer skiten!! Fy fan aldrig mer vill jag må som jag gjort!



    Lägenheten är helt underbar jag är sååååååååå kär iden!!!

    Kramen på dig!

    2010-12-06 | 08:41:13
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: