gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Disig måndag.....

Kategori: Allmänt

Mycket disigt och kallt var det när jag tog min promenad...men skönt att få luft!

Här fick det bli Pasta idag!

Farfalle med Ost & Broccolisås & Knaperstekt Bacon...massor av vitlök, så nu stinker man väl- men jag Älskar vitlök...


Önskar er Alla en fin måndag, snart ska jag rusa iväg till underbara barn- de förgyller livet! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Vilken mumsig lunch tallrik..



    Här kommer det bli en lugn dag. Jag hoppas att du får en bra dag utan huvudvärk..



    Många Stora kramar till dig vännen.

    2010-02-15 | 12:02:12
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Malin säger:

    åh, man blir ju så hungrig när man hälsar på hos dig!! Allt ser så gott ut!! Tack, roligt att du tycker om det du ser av mitt hem! kramiz m

    2010-02-15 | 19:08:11
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: