gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fisk fick det bli!

Kategori: Allmänt

Ja lunchen bestod av gårdagens mat, så nu har vi ätit mat tillsammans jag & sonen!

Fick bli Fisk idag!

Kokt Torsk med Potatis , Broccoli & Limesås ;)

Smakade mycket bra!

Fisken fick sjuda i saltat vatten, med lagerblad vitpeppar & kryddpeppar!

Såsen gjorde jag på Bregott,lite vetemjöl, Gräddmjölk, pressad Lime, salt & Svartpeppar från kvarnen!

Mumsigt var det...men nu blir det soffläge en stund igen! Njut av kvällen! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hade en bara vara dag igår och det var underbart och den blev fulländad när klas ringde och sa att han var på väg hem... Härligt!!!



    Dagen idag kommer nog bli lugn den med har liksom ingen energi kvar i kroppen och inte blir det bättre när det snöar igen..



    Hoppas du blev nöjd med besöket hos frissan.

    Ha en underbar dag vännen.

    Kramen

    2010-02-09 | 12:23:38
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: