gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Himmelskt Gott...

Kategori: Allmänt

Lax lunch idag igen...

Stekt i milda, Flingsalt & svartpeppar från kvarn- pressad Lime på...;))

Kokt Potatis & Kokt Broccoli & liten Sallad !
Det var såå otroligt Gott ;D



Har skottat av runt bilen , men mer än så blir det inte idag...det yr så det är lika mycket hela tiden...
Var rädda om er i snöovädret! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Ja här har det skottats plogkant och uppfart...Usch säger jag bara nu får det att räcka med snö,inte är det kul att skotta när det snöar och yr samtidigt..Det känns lite som Göra och göra om.



    Så nu ska det bli gött och bara ta det lugnt så får grabbarna hjälpa mig när de kommer hem i möra med resten.



    Vilken mumsig tallrik, vet precis vilken blogg jag ska besöka för att få igång matlusten..



    Kramen på dig vännen och var rädd om dig.

    2010-02-03 | 13:11:19
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: