gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag morgon en kylig sån, men solen skiner!

Kategori: Allmänt

Kände att jag kunde sova ett tag idag, men vaknade strax efter sju...

Sonen sover ju, så jag tog en Soff Frukost själv;))

Juice, Fil & Müsli, Croissant & Svart Kaffe;)))

Inte så nyttigt- men väldigt Gott!

Nu ska jag komma i ordning och hämta en liten;) Kanske blir en titt i någon affär också, fick presentkort när jag fyllde år, som jag inte använt! Men det beror på hur kallt det känns när man kommer ut, är nu nästan 12 minusgrader...
Ha en fin lördag vart ni nu befinner er.....;))/Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack ja de förstår jag att du vill, och då sover man ju lugnare.

    Vad görs nu då? ska du kika på melodifestivalen ikväll? kram

    2010-02-13 | 18:03:13
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    låter gott.

    ska bara mysa framför tvn. leta upp nå sköna kläder nu.

    fryser som en tok ska nog ta febern för säkerhetsskull

    men sist visa den 36.9 och när jag kom till sjukan hade jag 39 haha och jag sa att jag har ingen feber har redan kollat.

    men men hoppas den funkar bättre nu.

    bebben sover så man får passa på att laga lite mat nu också. hehe kraaam

    2010-02-13 | 18:37:53
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: