gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tacksamhet

Kategori: Allmänt

Vi ska vara rädda om varandra.

Tacksamma för det och De vi har!

Ingen mat eller annat i blogg idag

Idag har mina tankar varit hos mina underbara vänner och grannar, vars hus brann ner till grunden. Ingen var i huset så alla klarade sig! Tack gode gud för det!

Tänker på er hela tiden!

Krama varandra därute /Gizze

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Ja man blir mycket mer ödmjuk...

    värdesätter det man har!

    Kram till dig oxå!

    2010-02-27 | 22:17:47
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Så sant det du skriver.

    Så hemskt för dina grannar. Ja, man får ju tacka Gud för att ingen blev skadad.Men vilken chock.

    Jaghoppas du haft en fin helg.!

    Stor kram från mig.

    2010-02-28 | 18:30:08
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: