gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

så snöar det igen...

Kategori: Allmänt

Ja så var det dags för snö igen då.....NU vill jag ha Sommar!!!


Idag blev Lax i ugn...igen...Joo jag har svårt att slita mig från lax och speciellt från den här lätta, med provencalska kryddor, chilisauce och grädde!

Ska strax iväg och jobba några timmar, men först fixa lite här hemma...

Önskar er Alla en bra dag....Ta det lugnt , det är halt ute ;D /Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Åååh, det såg gott ut. Här blir det ris och köttfärsgryta. Kraaaaaaaaam goa Gizze.

    Ha en härlig dag.

    2010-01-27 | 12:12:38
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se
  • Madeleine säger:

    Det såg riktigt smarrigt ut måste jag säga..



    Körde hem från karlstad i detta skitväder det var verkligen inte roligt..Inge mer snö nu....



    Ha det gött!! Kram Kram

    2010-01-27 | 18:53:49
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: