gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var det måndag igen då...

Kategori: Allmänt

Mår inget vidare men äta bör man.....

Vi tog oss rester till lunch! sen fick sonen bestämma vad vi skulle äta ikväll- var en bra idé för det var såå gott!

Pitabröd- fyllda med Kycklingfilé , Sallad och Hot sås !!

Stekte Kycklingfilén i peppar, Alpnaering Havsörtsalt, Alpnaering Kycklingkrydda och Thai Sweet Chili sauce!

Gräddfilssås- med Salt Peppar Thai Sweet Chili och Alpnaaering Vitlökskrydda! Mumma;)


Nu blir det att sitta vid brasan och bli varm! Ha en fin kväll!/Gizze

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Önskar jag också kunde hoppa runt i snön o våga åka pulka i full fart men är glad över att jag har mindre värk för tillfället i alla fall =)



    Puss o kram gumman!

    2010-01-04 | 22:44:42
    Bloggadress: http://cateyez.blogg.se/
  • walla säger:

    godmorgon.. huvudvärk i 3 veckor!!! men kära du..SPRING TILL DOKTORN så kan man ju inte ha det. Önskar dig en superTisdag. Jag har nog förrästen sovit lite för länge :(

    2010-01-05 | 09:21:45
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: