gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snart Helg igen!!!

Kategori: Allmänt

Så har ännu en dag runnit iväg....

Hann att fika med en härlig kompis!

Luncha lite rester från gårdagen...

Jobba några timmar...

Skotta snö.....

Göra Soppa till morgondagen, då jag kom på att jag inte lär hinna mellan arbeten...

Grönsaks Soppa!

Buljong
Kålrot
Morot
Palsternacka
Rotselleri
Purjo
Potatis
Örtsalt, Svartpeppar fr kvarn, Persilja,Tomatpuré,Chilisauce,Lagerblad

Tog en liten skål nu- Smakade så Gott ;D

Nu blir här soffan , vila behövs efter snöskottningen! Ha en fin kväll!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Ja det är du värd att krypa ner och bara mysa i soffa. För usch vad skottandet av snö tar på kroppen var själv ute och skottade plogkanten och hela uppfarten så att Klas kunde komma in med sin bil igår kväll..

    Vilken mumsig grönsakssoppa du har puttrat ihop då.



    Ha nu en mysig fredags kväll så får vi hoppas att Mr Huvudvärk tar ledigt ett par dar..

    kramen på dig

    2010-01-22 | 17:04:21
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: