gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag och snart helg igen...

Kategori: Allmänt

Har varit hos en god vän på fika! Hon hade gjort en God Chokladkaka modell GI - den var mycket god kan jag lova!
Så skönt att sitta med tända ljus och bara prata och dricka kaffe!


Nu blir det bara en God Kyckling Sallad till lunch!
Ska inte ens berätta hur min "mat dag" såg ut igår...var bara slarv jag fick i mig och det känns i magen, som är van att få bra mat ;D


Nu ska ätas sen blir det barn för hela slanten! Ha en fin dag Alla! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Önskar dig en riktigt bra dag vännen, hoppas att denna dag består av mindre mängd panodil och din värk lättar.

    Här blir det lugnt ska försöka att tvätta lite för att skingra lite tankar.



    Kram på dig.

    2010-01-14 | 12:09:35
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: