gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Väldoft i stugan!

Kategori: Allmänt

Nu trotsar jag huvudvärken och bakar lite.....så skönt att ha nåt till kaffet hemma- är inte förtjust i köpebröd...

Blev Supergoa Muffins:

med dajm kakao och kaffe ;D


Sen blev det bullar och en big big längd...
Har gått ifrån det där med att snurra fina bullar och slita- nu behöver det bara vara GOTT ;D
Bullarna är med Kardemumma i degen och Kanel mellan!
Bakar på Rumsvarmt smör- Inte smält....Mycket godare hihi..


Sen kom jag på att jag inte kommer hinna fixa lunch i morgon- så det fick göras nu..
Köttfärsoppa/Gryta- med: buljong, morot, lök,passerade tomater,stjärnpasta
vitlök,persilja,oregano,chilipeppar och paprikapulver- Snabbt att värma i morgon!


Nu blir det en bulle! Sen soffan och Robinsson/Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    mummsen!!! Jag föll för frestelsen idag. Klarade INTE av att titta på robinson utan att smaska på något. jag köpte 2 paket med dammsugare. mummamumma..slurp!!!



    Idapida.. min Ida :) Va kul,var hon ute och körde paket tro.



    Ha de gött & Kram

    2010-01-28 | 21:42:08
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: