gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikat igen då....

Kategori: Allmänt

Har varit hos en kompis på kaffe! Fick så god Paj & trevlig stund, kul att ses var så länge sedan...


tyvärr suddig bild, men gott var det ;-D

Lunch, Kassler & lite sallad....


Håller vädret i sig så blir det grillat ikväll igen!

Snart dags dra till kidsen! Ha en fin dag- det ska jag ha! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    din mat såg mumsig ut också.

    Jag gjorde en räksoppa vart väldigt mumsig. hehe

    kraaam

    2010-07-06 | 17:57:51
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: