gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fisk Fredag!

Kategori: Allmänt

Härligt ute, solen skiner och varmt är det!!! Älskar det här!

Idag gjorde jag Lax i ugn, och tog Potatisen från igår & gjorde en snabb Potatissallad...

Så god lax...


Har hunnit med en promenad i solsken och kaffe hos en god vän, nu blir det till att njuta busfrön!

Ha en underbar fredag alla bloggkollare...lämna gärna nån kommentar så jag vet vilka ni är...vet ju endel, men inte alla ;D / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Håller verkligen med dig och att det är unerbart väder utanför dörren...



    Njuter i fulla drag även fast jag inte har badat ännu..



    Stor kram på dig vännen.

    2010-07-09 | 21:20:26
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Lola säger:

    hej hej. Lola tittar in här ibland. kraaaaam

    2010-07-11 | 17:19:11
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se

Kommentera inlägget här: