gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeeeeeeeeeedag ;D

Kategori: Allmänt

Så var det Fredag igen då!

Sov så dåligt i natt, så jag kom upp lite senare än vanligt...fick några timmar på morgonkvisten i alla fall!

Frukost & Skön promenad!

Tog en tur med snabeldraken, och har tvättat lite...kommer mer tvätt i morgon, då sonen kommer hem ;D

Gjorde Två Kladdkakor också!

En med Marabou Polka & Blåbär

En med After Eight

Gott ska d va !!!




Nu får det bli att fixa lite lätt lunch tror jag....

Ha en Trevlig Helg Alla! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: